dålig uppdatering

skrev är skiiit långt inlägg igår men sen raderades allt -.-'
jaja sorry att jag som vanligt inte har skrivit på ett tag sen har inte haft tid. sitter aldrig vid datan längre. men i helgen va det grill, chill med syster, va i hässelby, massa mys med grannar och träffade christoffer. ahha både jag och mich har typ blivit kära, så duktiga vi är (a)
nu står jag nere på lagret och packade nyss lite saker som ska skickas iväg. men nu hade dom inget som jag kunde göra så då sa en som jobbade här att jag fick låna datan, snällt ;) men snart ska jag börja packa saker igen.
efter jag har jobbat ska jag åka och ta hål i örat och tessan i näsan tror jag sen ska jag sova hos mormor.
nu ska jag jobba!

jag hoppas att du inte är lika dan som dom ...

grymt gammal bild på mig !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0