en kvinna utan blöja och slöja går alltid att töja

ja först om rubriken, haha lite sjuk med det va ngt som lindbladh sa :p
iaf, lite kort om kvällen. efter att jag hade käkat gick jag hem till liiiinda ! satt där ett tag, sen fixade vi oss lite sen gick vi ut. satt först vid dagiset och lekte lite med en tunna, haha (a) video finns på fb för dom som är vän med mig där, haha linda kommer DÖDA mig när hon ser att den ligger ute (a)
efter ett tag kom robin, lindbladh och linnea dit också ! haha ja det hände massa saker då, lindbladh tog tex sönder en bänk när han stod på den ?! fattar inte hur dey gick till, men det sa bara kras så rammlade han rakt igenom den :p sen hittade vi en barnvagn också :O och massa annat. jättskön kväll faktiskt, men antar att alla är taggade för att det är helg imorn !
runt halv 10 började jag och linda dra oss hemåt och antar att dom andra drog efter ett tag. när jag kom hem duschade jag och sen har jag bara pluggat -.-' men ska bara skriva en avslutning sen är jag klar, YES !
min dildo
har somnat också så nu kan jag inte smsa med han, det är tråk :( han va inte så glad för att AIK förlorade idag, haha sucker ! okej, jag är AIKare men whatever !
nu måste jag plugga klart det sista, skriver sen !

linda i tunnan !


linnea när vi rullade henne !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0