finns ingen annan som du

jag förstår bara inte .. jag tror inte att du är som alla andra men ibland börjar jag undra. du hör nästan aldrig av dig längre, du förstår inte hur mycket det sårar mig. jag kan sitta och vänta i timmar för att se om jag får ett sms av dig. jag tänker på dig hela tiden. jag kan ligga vaken på kvällarna och bara tänka på dig. det värsta är att jag vet inte hur länge jag klarar av det här. du säger att du gillar mig och när vi träffas så är allt perfekt. du har allt jag vill att en kille ska ha. men dom dagarna vi inte träffas så lixom känns det inte som om du bryr dig.
jag vet inte hur länge jag pallar det här, jag börjar verkligen bli kär men jag vet inte. snälla, om du bara kunde visa lite mer vad du vill. då skulle allt vara så mycket lättare ...

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0