förlåt !

förlåt för att jag inte har skrivit på sjukt länge men har inte haft tid. men kan berätta lite kort om veckan.
måndag : första dagen på praoen ! efter jag hade varit där drog jag till stan och gjorde piercing i naveln ! :D sen på kvällen va jag ute med massa och köpte vp.
tisdag : först prao sen va jag, malin och linda hemma hos linda ett tag. sen skulle jag åka och ta hål i örat och tessan i näsan men det va stängt så vi ska ta det nästa tisdag ist ! på kvällen va jag med pelin och linda.
igår : efter praoen drog jag hem sen kom christoffer, vi gjorde inte så mycket, kollade på film och så. men det va sjukt mys ! efter att han hade dragit satt jag och mamma och snackade lite sen gick jag och la mig.
nu sitter ja på mormors jobb och gör inget alls. vi har nyss käkat lunch sen drog hon. jag slutar om typ 2 timmar då ska jag först träffa christoffer och lämna hans nycklar sen ska jag vara med natta :)
ska jobba nu, skriver sen !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0