fredag hela veckan

sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte haft tif. har nästan inte sovit hemma heller, bara 3 dagar på hela lovet. men jag har haft sjukt kul. orkar inte berätta om allt, men helt seriöst så har det här lovet varit det bästa en så länge i hela mitt liv !
igår hade vi gäster, lucia och mamma och göran kompisar var här med deras två barn jakob och maja ! maja och jakob sov kvar här, och i början va det lite struligt hur vi skulle sova. men tillslut så blev det så att mickan och jossan sov i mickans säng, maja och emelie i emelies säng, marcus i sin och jakob och jag i min säng.
idag har jag bara tagit det lungt, har sjukt ont i halsen :o och imron får vi gäster igen så då vill jag absolut inte vara sjuk !
nu ska jag, lucia och marcus göra äppelpaj (a) men lägger in lite bilder som har tagits under lovet.


         

1. Josefine och hundarna
2. Malin, bebb, pelin och linda på bussen
3. linda, hampus & malin
4. Jag, malin, pelin och bebb
5. malin och jonte
6. blyckert, viktor M och jag under han
5. linda, bebb, blyckert och jag
6. malin och jonte
7. viktor och några fler
8. jag

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0