kommentarer

blir så sjukt trött på vissa folk som kommenterar min blogg och skriver saker som " du är så ful, dö din fjortisfitta" och liknanade saker. seröst, tror ni själva att jag tar åt mig. tyvärr, men jag har för bra självförtroende för att ta åt mig av sånna saker !  jag ser ut som jag gör och är nöjd med det också, jag skulle inte vilja ändra en enda sak på mig själv ! är jag fjortis ? hmm varför då isf ? för att jag är blond kanske ? okej om det nu är så, är min lillasysters kompis som är blond och 10 år fjortis då också eller ? jag använder inte heller mycket mer smink än så många andra. och om jag nu skulle göra det så finns det kanske anledningar till det som ni inte ens vet om, right ? lägg ner med erat jävla skitsnack, ni vågar ju fan inte ens stå för vilka ni är med tanke på att ni är anonyma ! och tycker ni verkligen som ni gör så säg det face to face isf, jag har inget problem med det ! så lägg ner nu !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0