loooooov !

äntligen lov, fett med nice ! :D
i fredags sov jag hos elvira med emelie. när vi sitter på bussen påväg till simon så kommer madde, emma, viktor och massa andra på så dom hänger med till simon. vi är där ett tag, åker sen och möter david och hans kompis sen tar vi bussen hem.
i lördags va vi i hässelby strand och chillade med massa, sjukt skönt väder ! sen tog jag, madde och emma tuben hem till emma och va där ett tag. sen åkte jag hem och käkade middag. på kvällen va vi med några nere i lövsta, men det va kallt och tråkigt så då åkte vi till backlura och träffade några ist. på kvällen sov jag hos linda.
igår grillade jag, linda, bebb, madde och emma hemma hos madde. på kvällen va vi först i viksjö, sen gulan sen sov jag, emma, madde och linda i maddes husbuss ;D kvällen kan beskrivas med massa ord : sjukt kul, bil, hög musik, idiotkille, flumm och massa annat. men det blev en lyckad kväll iaf !
idag vaknade vi och då gick vi och köpte jordgubbar, läsk och lite annat och satte oss och solade, jätteskönt ! sen gick vi och mötte danne och erik. gled runt lite och massa musik igen ! och lite annat som jag inte kan skriva här eftersom vissa personern som läser min blogg inte får veta ;) sen tog jag och linda bussen till backlura hem till blyckert där massa va. hände lite saker så inte så kul .. men men.
nu ska jag käka sen dra till linda sen ut igen ! skriver nog ikv :)


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0