sista dagen på praoen

står nere på det där lagret igen, och nu har dom inget jag kan göra så fick bara ta det lugnt ett tag. igår va jag först på jobbet sen drog jag hem till mormor och mina kusiner va där, har inte träffat dom på hela året :o va med dom ett tag sen drog jag till lilla för att träffa mich. hon fick värsta iden så vi va lite busiga och drog hem till froddy och överraskade han :D haha ni skulle sett hans min asså ! va hemma hos han ett tag och chillade sen åkte jag hem till mormor och sov där.
idag ska jag hem till pappa, har inte varit hos han på över en vecka. ikv blir det väl utekväll, ska träffa linda och några andra.
nu ska jag jobba lite, skriver kanske ikv !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0