valborg

vaknade sjukt tidigt idag och jag som hade sovmorgon eftersom jag är ledig idag .. whatever, igår åkte jag snabbt till söder och solade sen åkte jag hem, käkade middag och gick sen till linda. vi gjorde iorning oss sen drog vi ut och träffade lite folk vid dagiset. så där satt vi och chillade hela kvällen och runt halv 10 drog jag hem för det började bli så sjukt kallt :o hade bara tjocktröja och leggins på mig.
vaknade runt åtta imorse och gick upp och snackade lite med bror. sen skulle jag gå med han en bit när han skulle till skolan men då mötte vi linda så jag gick med henne ist.
och nu istter jag här och jag inget alls. mitt smink ligger hemma hos linda så kan inte träffa någon innan hon kommer hem, hha :p
nu ska jag nog kolla på film eller ngt, skriver sen.

elvira, michelle & jag - lääänge sen

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0