Det var inte dig jag älskade ...



Kan inte glömma dig, fastän att jag har försökt.
Jag har försökt med det mesta som jag gör.
Jag har försökt att inte bry mig om dig ett skit.
Men jag är inte känslokall inte som andra det vet ni.
Jag ville glömma dig, ville gömma mina sår.
Ville radera alla minnen så gott det går.
För det gör ont, att minnas något så bra.
Som slutade som skit, vart tog vi vägen idag ?
Jag känner inte dig du är inte samma person.
För allt som du gjorde fick mig att ändra din tro.

Om ett du och jag föralltid - det var aldrig sant.
För efter allting som du lova så bara sket du i vad du sagt.
Du sårade mig mer än vad någon annan gjort.
Mitt hjärta skriker efter dig inombords.
Jag kommer aldrig glömma dig och allting som var bra.
Men jag kommer alltid hata dig för löngnerna.


Hur kan jag någonsin glömma det som hänt.
Sitter ensam tänker på dig jämt.
Jag borde radera allting, jag borde sluta tänka på minnen.
Allting som vi sa, allt som jag faktiskt tyckte var bra.
Men jag måste inse nu, det var inte dig som jag älskade.

Det är svårt nog för mig att sitta här och skriva ner.
Mina känslor på ett papper som jag till dig gärna ger.
Jag har försökt att förklara vad jag känner.
Men du vände ryggen till vill inte veta av mig längre.
Vart tog vi vägen ? Vart är känslan ?
Jag minns när jag kände, utav honom är jag älskad.
Men den försvann lika snabbt som den kom.
För du beröva mig på tillit som jag gett dig en gång.

För som du är nu vill jag inte veta av dig.
Jag vill inte se dig trygg i en annan tjejs famn.
Du kan nog aldrig förstå, hur mycket sådant sårar.
När jag insåg att det vi hade inte betydde något alls.
Vill inte minnas, vill inte gråta.
Men det är inte så lätt att bara radera så där !
Jag kommer aldrig glömma dig och allting som var bra.
Men jag kommer alltid hata dig för löngnerna.


Hur kan jag någonsin glömma det som hänt.
Sitter ensam tänker på dig jämt.
Jag borde radera allting, jag borde sluta tänka på minnen.
Allting som vi sa, allt som jag faktiskt tyckte var bra.
Men jag måste inse nu, det var inte dig som jag älskade.



Jag har redan kommit över allt med dig.
Det var snart ett år sen vi blev tillsammans.
Sextonde oktober.
Det har kommit perioder som jag har saknat dig
och när jag verkligen ville ha tillbaka dig igen.
Men det va länge sen jag tänkte så nu.
Jag är lycklig nu, och jag tror inte att jag hade blivit lycklig
om du och jag fortfarande haed varit tillsammns.
Du sårade mig verkligen, mer än någon annan gjort.
Men det är glömt nu.
Jag har nu förstått att den bästa lösningen var att vi
lämnade varandra. Även om det var svårt i början.
Jag kommer nog inte glömma våran tid tillsammans.
Just då var det den bästa tiden i mitt liv.
När jag var kär för första gången,
men det var också den sämsta ..
Fast jag är glad att det blev som det blev,
för jag hade inte varit lika lycklig nu som jag är,
om vi hade fortsatt tillsammans..

Kommentarer
Postat av: Annika

haha lilla gumman, det är inte om viktor, det är om en släkting, allting är inte om viktor här i livet haha! men som sagt lycka till i livet du behöver det verkligen!

2009-08-27 @ 07:12:36
URL: http://anniikajansson.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0