Första `riktiga´ skoldagen

Idag hade vi lektioner i skolan. Eller man kan väl inte säga att vi jobbade direkt mycket, vi fixade mest böcker och så ! Har även blivit lite bråk mellan familjen idag, men antar att allt är helt okej nu. Ikväll ska jag ut, det blir säkert allmänna som kvällen kommer tillbringas med massa mysigt folk :) Ska snart käka middag, men undra när det blir.. Vet inte ens om pappa har börjat fuxat maten än, hah. Nu ska jag börja kolla lite vad jag ska ha för kläder ikväll, skriver nog senare !
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Oh, tack så mycket :) Din header är också fin. Ett fan utav Twilight anar jag? ^^,

2009-08-21 @ 19:53:19
Postat av: Lovise

Svar: Oh, tack så mycket (: Din header är också fin. Ett fan utav Twilight, right? ^^

Sry, för det där, två stycken svar...

2009-08-21 @ 19:54:26
URL: http://lovises.blogg.se/
Postat av: Lona

tack du ! :D

2009-08-21 @ 19:56:50
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0