kort om helgen

I fredags kväll var vi i oxtungan med massa folk. Blev lite bråk och så men det mesta är nog löst.
Igår så var jag först med några i Grimsta. Sen när dom skulle på AIK matchen drog jag till åkermyntan och käkade lunch med Matilda, Michelle och Anna. Efter det va vi hemma hos Mich ett tag innan jag drog och mötte Viktor älskling ! VI va hos mig en stund sen va vi med några hemma hos Mich. Runt halv 10 gick vi hem till Albin när det va lite halvt fest sådär. Efter någon timme började jag, viktor och klara dra oss hemåt. När jag och Viktor kom hem kollade vi lite på film och pratade om kvällen sen somnade vi runt ett.
Idag har vi bara legat hemma och tagit det lugnt. Viktor åkte från mig för en timme sen. Nu har jag duschat och ligger i sängen och smsar med några :)

Mich och jag igår. Love u twin !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0