Måndag

Är trött, sjukt jävla trött :o Hade bara två lektioner idag, matte sen håltimme i en och en halv timme. Efter det hade vi slöjd sen slutade vi. På håltimmen åkte jag, Mich och Jennie till vällingby. Där köpte jag cigg till Anna och Mich sen käkade vi på donken. Efter ett tag kom Mich lossaspappa och hämtade oss så åkte vi hem till Michelle. Jag och Jennie låg och sov en stund sen gick vi tillbaka till skolan för att ha slöjd.
När vi hade slutat gick jag och mötte Linda och va med henne en stund. Sen gick jag hem och snackade lite med älskling i tele.
När som helst ska vi åka till pappas tjej helen och fira hennes pappa som fyllde 60 i Lördags. Så det blir ingen mer uppdatering ikv eftersom jag ska sova i haninge, men skriver imorn !
PUSS

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0