My älsklingen !



Gumman .. När du skickade texten till mig som jag skrev till dig
för snart ett år sen  så stannade tiden till för en stund.
Jag kommer verkligen ihåg den tiden. Jag bodde hos mamma och var
aldrig på Akalla just då. Jag minns fortfarande hur jag mådde då.
Det var en av dom tiderna när jag mådde som sämst, när jag nästan
inte hade någon att prata med och gled ifrån mina vänner pga en killes skull.
Om jag kunde dra tillbaka tiden hade jag gjort allt annorlunda, men det
spelar ingen roll nu. Men du ska veta, att jag älskar dig fortfarande över hela mtit hjärta !
Jag tänker på oss och våra minnen ofta, för våra minnen, dom kan man aldrig glömma.
Tömkörning, övernattningar, Horse show, promenader, gruppledare,
 bakning och mycket, mycket mer ! Du vet att jag alltid finns här om du behöver prata, min ängel.



Texten jag skickade till dig för snart ett år sen :

jag vet inte hur jag ska börja. egentligen behöver jag inte sitta och skriva en massa saker till dig, för du vet redan hur mycket du betyder för mig. två underbara år tsm nu. jag är ledsen att jag inte har varit en sån bra vän och förlåt för att jag har gjort dig så orolig massa gånger. men jag är så rädd att förlora dig, för jag vet inte hur mitt liv skulle vara utan dig ... vi har inte träffats på snart ett halvår ! du skulle vara veta hur mycket jag saknar dig. jag är van att träffa dig flera gånger i veckan, men nu ? du skulle bara veta hur tomt det känns i mitt liv utan dig.jag kommer ihåg den tiden vi var som tajtast gumman. vi gjorde allt, verkligen allt tsm. jag är så sjukt glad att jag har dig. jag vet att du alltid finns där för mig och lyssnar på mig, även om det inte är något viktigt jag vill. utan bara ha någon att prata med. det kallar jag en riktig vän. och du ska veta att jag alltid alltid finns här för att lyssna på dig. du är min förebild hjärtat. du vet inte hur avundsjuk jag är på dig. du är verkligen den perfekta personen som lyssnar och finns där. som förstår och verkligen vill hjälpa en. du är min förebild my. jag vill vara som du. jag saknar den tiden då jag kunde kalla dig bästavän. och jag vet inte egentligen varför du äns pratar med mig efter allt jag har gjort. jag är så ledsen gör allt, det vet du. men jag ska göra allt för att det ska bli bra mellan oss igen. för jag vet att om jag bara försöker så kommer det att gå. vet inte vad jag ska skriva mer, men ta verkligen åt dig av texten gumman och jag hoppas att vi träffas snart. för jag saknar min andra halva ...
 
JAG ÄLSKAR DEJ ! <3

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0