så jävla underbart !

Allt är ordnat nu ! Hatar när små fittor lägger sig i ens liv och försöker förstöra. Tyvärr gumman, men mina känslor har bara blivit starkare för viktor efter det här. Herregud, tror du aatt jag tänker bry mig om vad du säger ? Cry me a river, never att jag tror på dig ! Varför ska jag lyssna på en person när 10 andra säger en annan sak ? Hah skit samma, jag ska låta ditt lilla patetiska liv vara, om du ens har något liv :)

Käkade nyss lite med bror och väntar på att viktor baby ska komma ! Han ska sova hos mig ikv, sjukt mys :) När han kommer ska vi fixa lite käk och ikv kanske det blir utgång ! Får se vad som händer :)
Nu ska jag fixa lite saker, skriver senare.

jag älskar dig, ingen ska få förstöra
mellan oss ! <3


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0