Viktor Karlsson !





Hej älskling, jag börjar med att skriva tack.
Du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt.
Du är min livsglädje, du är min medicin.
Du är min och jag är din,
du är hela mitt fucking liv.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp,
Du är den bästa killen jag någonsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag har haft,
du är min styrka att överleva,
du ger min inre kraft.
Du är Viktor och jag är bara Angelica.
Att jag någonsin skulle få dig på fall,
det var nått jag inte trodde.
Hoppas du känner som jag,
att vara vänner var bra,
men tillsammans är det underbart.
Om du bara är en dröm,
låt mig sova då.
För jag tror det är bästa för oss båda två.
Om jag skulle dö är du rösen på min kista.
Skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.

Du är det bästa jag har,
lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig,
älskling, kom och lägg dig här intill breve mig.

Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Aw så fint! Har du skrivit det där själv ? Så himla vackert ..



Sv; Jag går inte i nån sport, tränar på Friskis&Svettis men har gått i en massa sporter förut, går du i nån sport ? :)

2009-08-27 @ 20:24:30
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0