Fredag ;)

Nu är det helg, äntligen ;) Vi hade lucia i skolan idag, mys. Efter skolan drog jag, Mich och Linda till vällingby. Vi skulle ha tagit bussen, men när vi stod och väntade på den så kom våran lärare Josef så han skjutsade oss till Vällingby, snällt!
I vällingby solade Linda och Mich, och så mötte vi Viktor och tog en fika sen kollade vi bara runt lite. Träffade också Ankan, Belin och Klara en snabbis. Nu är jag och Viktor hemma, vi ska äta när som helst. Ikväll vet jag inte om vi ska ut. Annars ar vi bara tänkt ligga hemma och mysa och kolla på film eftersom båda är huuur trötta som helst (a)

Lite bilder:

Erik&Jennie


Våran lärare, Josef!


Några dansade runt våra lilla gran på enheten


Jag idag när Linda solade

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en trevlig helg (:

2009-12-11 @ 17:17:14

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0