Gamla tider

jag önskar ibland att jag kunde spola tillbaka tiden.
för jag saknar verkligen :

Michelle
Tiden då det alltid va du och jag.
Inget kunde skilja oss åt. Vi var som dag och natt.
Vi umgicks hela, verkligen hela tiden! Jag saknar det, massor.

Linda

I slutet av sommaren när vi umgicks som mest. När det bara var du
och jag som var hemma av alla tjejerna. UNG08 och dom dagarna.
Jag saknar det. Jag menar inte att jag inte gillar att umgås med dem andra tjejerna,
för det gör jag verkligen. Men fick såna minnen från när vi va yngre när vi umgicks
"själva" i somras. Jag älskar dig <3

Vi sex
Tiden då det var vi sex. Vi hade verkligen roligt,  det måste jag erkänna.
Men ibland är det kanske tur att det blev som det blev. Men jag saknar
det i alla fall.

Natalie

Tiden med dig Natalie älskling. Du fick mig verkligen att gå till skolan
varje dag för du var den enda jag litade på där. Tvvärr så hände det
ju massa jobbiga saker den terminen. Men du har betytt så mycket för mig.

Marcus bror

Bror, tiden då du och jag verkligen kunde prata om allt. Visst,
vi pratar forfarande. Men iaf, det är något som inte känns rätt.. :/

Therese

Tiden med dig Therese. Vi hade alltid så kul när vi var yngre. Vaf har hänt ?
Har vi växt ifrån varandra? Vi träffas ju inte lika ofta längre, det beror
väl på det. Men du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, lillasyster.

Ronja och Garbo

Mina bebisar, Ronja och Garbo. Saknaden är stor, för stor. Varje gång jag
kommer hem till mamma eller hon hämtar mig så förväntar jag mig att göra
era skällanden eller se era viftande svansar. Jag kommer aldrig glömma er
tjejer, jag lovar .. :'(

Familjen

Sommaren på landet. Det var vekligen mysigt! Jag blev tsm med Viktor,
och vi hade en kul midsommar med Jakob, Maja och dom! Även om det
blev lite bråk senare så hade jag ändå kul. Och kryssningen med all mat, haha
mätt blev man iaf ;)

Josefine

Minnerna men dig, Josefine syster! Jag kan verkligen prata med dig om allt !
I våras och somras var tiden vi pratade som mest. Nu känns det som om vi inte
träffas och pratar lika mycket. Men jag släpper dig aldrig, det vet du !

Emma

Emma gumman, vi träffas aldrig längre. Och det suger :( Saknar alla roliga
stunder med dig knasboll!

Viktor

Min älskling Viktor. Jag älskar dig verkligen. Men saknar alla mysiga stunder
vi hade på sommaren när vi satt ute och pratade, när vi va och badade osv!
Hoppas vi har det lika underbart nästa sommar älskling :)

Sommar
Jag saknar sommaren som fan! Det är så himla varmt och skönt ute.
Hur kul är det lixom att vara ute nu när det regnar heela tiden ?


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0