Godmorgon

Somnade runt två inatt och vaknade för ca. 20 min sen!


Igår var jag, Linda, Julle och Viktor i stan och efter ett tag kom Bebban. Vi kollade runt lite på rean och jag hittade ett par skor på Belle och en ny BH. Vid halv tre började jag och Viktor åka hem mot mig. Vi va hemma hos mig och chillade ett tag sen åkte han hem. På kvällen umgicks jag med min bror (som jag nästan aldrig gör längre) så det var jättemysigt ! Sen låg jag och pratade med min älskling i telefon innan jag somnade, såklart!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska fira jul ikväll med pappas tjej Helen och hennes två barn, Danne och Tess. Men vet inte riktigt när dom kommer så kanske träffar någon innan. Vill träffa min älskling idag men hinner inte träffa han förrän på Torsdag tror jag eftersom jag ska sova hos Linda imron.
Oj, vilket lång inlägg det blev! Nu ska jag gå upp poch duscha och börja fixa mig lite ;)


Baby and me!


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0