Gumman .. :/

Hatar verkligen att se dig må så här. Vi har inte känt varandra så länge men du betyder så sjukt mycket för mig. När jag såg ditt inlägg idag .. Jag mår så dåligt av det, fick en klump i magen direkt ! :( Fan, du har hjälpt mig så jävla mycket. Du fanns alltid där för mig när jag hade min svåraste tid förra året. Varför känns det som om jag inte finns för dig lika mycket ? Jag vet inte hur jag ska göra.. Vill bara att du ska må bra ! Jag älskar dig verkligen gumman. Utan dig hade jag inte varit den jag är idag! Du har verkligen hjälpt mig så hilma mycket.







nyaste bilden på oss :)




Kommentarer
Postat av: Michelle

gumman! du hjälper mig genom att bara finnas där. och jag älskar dig mest twin!

2009-12-11 @ 21:14:54
URL: http://duvetmichelle.devote.se

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0