Min helg

I fredags hade jag och älskling myskväll :) Satt lite vid datan, kollade film osv, jättemysig :)
I lördags gick vi på en promenad ner till Ridersvik, det va jättefint och mysigt väder så vi tog massa fina bilder! På kvällen va vi med Linda och Julle. Vi gjorde inte så mycket, va mest hemma hos Linda och tog det lugnt. Sen gick vi hem, kollade på en jättehemsk film, Boot Camp :/ Helt sjuk film, men värd att se!
Idag vaknade vi ganska sent, inte likt oss ;) Vi duschade och så sen åkte vi en snabbis till stan och sen åkte Viktor hem till sig och jag till mig.
Nu försöker få tag i mamma, men hon svarar inte !! Antar att hon jobbar. Typiskt att hon ska göra det när jag verkligen behöver prata..


En av bilderna jag och älskling tog.
Vi klarar det här tillsammans hjärtat.
Hatar när folk lägger sig i vårat förhållande.
SPECIELLT VUXNA!
Men vi klarar oss, som alltid :)
För ingen kan någonsin få mig att släppa dig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade Angelica...jag finns här!

Vill och finns här för dig , nu och för alltid!

Vi ska grejja detta som vi nyss pratat om...

Ta hand om dig!

Jag är aldrig längre bort än ett telefonsamtal, (föruton när jag jobbar dock).Puss med kärlek!

2009-12-13 @ 19:26:46

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0