börjar skriva igen

har inte haft bloggen öppen pga av att jag hade tröttnat på att skriva. men tror att jag kma börja skriva lite nu, när jag har tid och så.
mitt liv har förändrats ganska mycket sen jag skrev sist.
- har flyttat hem på heltid till pappa, men ska kanske vara hos mamma lite på helgerna, om jag pallar. annars blir det pappa hela tiden.
- har börjat umgås med helt nya personer.
- lämnat många gamla saker bakom mig och börjat om helt.
- pratar inget alls med mitt ex längre. har ist börjat gilla en annan kille sjukt mycket ..
- slutat med vissa saker, som tex rökningen.


idag har jag inte gjort så mycket, mest chillat och så. snart ska vi ha gäster eftersom tess fyller 13 imorn. grattis i förskott sis ! så nu måste jag dra och göra iordning mig lite innan dom kmr.


 

jag hemma hos linda igår


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0