no more smoking

    

som dom flesta kanske vet så rökte jag förut. jag testade första gången med anna när jag gick första terminen i sjuan. men den gjorde jag det inte på ett tag. men innan sommarlovet 2008 så började jag igen. då rökte jag i princip varje dag. jag tror inte att mina föräldrar märkte ngt i början, men jag har blivit busted på cigg typ 3 gånger. men då har jag kommit med den vanliga och sämsta bortförklaringen : det va min kompis cigg. haha den kanske funkar ibland men inte för mina föräldrar. iaf, nu har jag slutat röka. har börjat umgås med nya personer som har fått mig att sluta. jag har kommit på hur onödigt och farligt det är. asso tänk hur mycket pengar man lägger ut på sånt skit ! :o men nu är det slut med det !
jag vet inte om mina föräldrar läser min blogg, men om ni gör det, så här har ni sanningen :)

/ angelica

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag kan inte sluta röka :<

jag började i somras. så jävla dumt.

2009-02-24 @ 13:33:26
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Angelica

aa jag vet, det är jättedumt :/ men om du verkligen vill sluta så går det, jag lovar :)

2009-02-24 @ 13:41:46
URL: http://enligtangelica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag blir stolt över Angelica som har insett rökningens mörka sida!

Rökning är inte bra...det kostar, hyn blir dålig, dålig andeträkt samt att kroppen tar stryk...usch!!!

Jag tror på dig gum att du klarar detta.....du har mitt stöd! Jag är glad att du står för det du gjort, men sen finns ju det BRA tjejer runt dig nu som ställer upp för dig....Älskar dig/// Mamma

2009-02-24 @ 14:03:23
Postat av: Angelica

Tack mamma

2009-02-24 @ 14:14:59
URL: http://enligtangelica.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0