tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? kanske
Du heter: angelica olsson
Smeknamn: lena, anci osv 
Låt just nu: 1st lady - missing you
Beroende av: mina kompisar
Favoritkaraktär(er) i bok: ingen aning
Vem behöver du mest just nu: bara jag som vet

Vem ringde dig senast?  linus
Vem kramde dej senast? tess
Vad har du för bh på dig just nu? rosa
Vad har du för trosor på dej just nu? svarta spets
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? från bebban " vad gör du? :) <3 " 
Vad brukar folk få för intryck av dig : haha ingen aning
Har du någon gång klätt dig horigt?: nån gång säkertt
Har folk kallat dig slampa?: bara på driv
Har du kallat någon för slampa? ja.
Har du slått någon riktig hårt?: haha japp (:
Använder du parfym?: aa.
Vilka slags killar faller du för? oftast idioter
Vad kollar du på först hos en kille?: först utséendet ofc, men sen personligheten 
Vill du ut och festa nu?: nej!
 Vad är klockan?: 00:46
Vilken färg har din mobil?: svart
Vad ska du göra nu?: sova
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: njae, beror på. men oftast har jag svårt för det
Är du social?: ja, haha elller det bror på vilka man är med
Känner du att du orkar en fråga till?: visst
Vad tänker du när du vaknar?: beror på vad jag har drömt
Kan du gå utan smink?: beror på vem man ska träffa
Jobbigt att svara?: nej har ändå inget annat att göra


Vad tror folk om dig:
hur ska jag veta ?
Stämmer det: man ska inte lita på rykten.
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon mest
Vad säger du för att imponera på någon: haha vet inte
Hur imponerar man på dig: var dig själv.

Brukar du skratta för dig själv?
om jag har tråkigt så ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "vaken? :) <3333"
Vilken är din favoritmålning? vet inte 
Vart bor du: förorten hässelby ofc
Trivs du där: HAHA alltid
Festar du mycket: nej
Vad har du för mobiloperatör: comviq
Är du allergisk mot något: nej

Nästa mål i ditt liv:
bra betyg
Hur svarar du i mobilen: typ shoo elr hallå
Vem ringde du senast: ähm vet faktiskt inte :s
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg
Antal sömntimmar i natt: 9 typ
Sov du ensam: nej har sovit med tess två nätter nu och inatt också
Tycker du om din pappa: haha oftast :p
Brukar du komma i tid: ja för det mesta
När mår du bra: mår oftast bra
När blev du fotad senast: idag
Vanligaste färg på dina kläder: svart.
Vad tycker du om fötter: usch hatar fötter
Är du smart: när jag måste
Är du aktiv i skolan: jaa.
Vem/vilka saknar du just nu: david

Favorit dryck på morgonen: o'boy
Rakar du benen: ja, vem gör inte ?!
När brukar du gå och lägga dig: olika
Är du blyg: nja ibland
Sysslar du med någon idrott: nej, eller promenerar
Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men jag vet att man kan börja gillar ngn första gången man ser den personen
Har du spytt offentligt: vad är offentligt ?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka och knulla
Använder du stjärnor eller kajal: svart kajal ibland
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : mina tjejer och familjen
Är du bortskämd: nej, elr jag tycker inte de iaf


 

så nu fick ni veta lite om mig. ska sova nu, godnatt


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0