...



jag vet inte vad jag vill längre.
allt är så jävla över just nu.
det är skolavslutning imorn,
och jag mår sämre än vad jag
någonsin har gjort i hela mitt liv.
kul sommar, eller också inte ...
snälla, kan allt bara få ett slut.
jag önskar att jag kunde säga stopp
så skulle allt det dåliga ta slut och
bli bra igen. vissa säger att när
det är dåligt så ska man göra det
bästa av situationen, haha det
funkar inte just nu i alla fall.
det som händer nu är något dåligt
som aldrig blir bra. och man kan
inte se det från någon positiv sida heller.
jag är så jävla glad för alla som
finns här för mig, jag älskar er.
utan er, jag vet fan inte vad jag skulle
göra .. ni får mig att i alla fall
orka försöka klara av allt, men just
nu vet jag inte hur länge det kommer
hålla. snart ger jag upp, seriöst.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Angelica jag fattar hur du känner det är SKIT jobbigt jag vet. Jag har iaf kommit över det någorlunda nu , och det är tack vare alla tjejer och killar som har funnits där och stöttat mig!

Vi finns där för dig också :) Skit i honom.

En kille som får dig att gråta är inte värd dina tårar. Han som är det skulle aldrig få dig att gråta.

Älsksar dig

2009-06-09 @ 23:50:33
URL: http://bebbban.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0