inget speciellt

kan inte låta bli att blogga lite :) haha är så jävla glad just nu ! har nyss bråkat lite med en kille som jag va tsm med för sådär 8 månader sen. haha så jävla patetisk, han tror att han kan trycka ner mig, men fan heller ! sorry, men har för bra självförtroende för det :) jag är mig själv, och ingen kan ändra mig, that's it !
ja, så iaf. känner mig sjukt glad idag ! en av mina tjejkompisar, elr ja, kompis och kompis. men en av tjejerna i "gänget" har gjort lite saker tydligen för att en kille som hon ska ragga på ska sluta skriva till mig :s asså seriöst, vad händer med världen ?! hon tror att han ska sluta skriva till mig för att hon visade den fulaste bilden för han som hon hade på mig. men hallå ? han har träffat mig, ofta han skulle sluta skriva till mig för en fucking bild ? :s men, I don't care. ta han om du vill :)
ja, nu har jag fått skriva av mig lite, skönt :)

jag är den jag är, och INGEN kan någonsin ändra mig !

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad söt tröja gumman !

Vilken kille handlar det om , jag kanske vet och du kan skriva det på kommentar men jag pubicerar den inte.

älskardig

2009-06-11 @ 12:22:32
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: natalie

BABY ÄLSKAR DIG FIINT HALSBAND!

2009-06-13 @ 01:45:43
URL: http://naatalieflores.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0