måndag

igår kväll gick jag och pappa och hyrde film. frozen river och låt den rätte komma in. vi köpte också lite godis och läsk, gott!
jag, pappa och helen kollade på frozen river, den va inte så bra. efter det skjutsade helen mig till gropen där danne, marcus, linus, matte och massa andra va. vi var där och chillade ett tag sen gick jag och marcus hem.
när vi kom hem började vi kolla på låt den rätte komma in och så ringde älskling mig. så läg och snackade med han hela kvällen tills jag somnade.
idag vet jag inte riktigt hur jag ska göra, antingen ska jag till hässelby elr hem till mamma i salem, får se hur det blir !
nu ska jag duscha, kisses

älskar håret på den här bilden

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tack så mycket.. kommer inte ihåg vad butiken heter.. köpte dom för ett bra tag sen

2009-06-30 @ 00:09:03
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

heeejj



allt bra??

2009-07-03 @ 01:51:13
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0