16 (onödiga) saker om mig



- jag har svårt att bli kär
- jag har två ursöta hundar hemma hos min mamma
- jag har ingen bästavän
- jag har jättelätt för att bli svartsjuk men försöker alltid döja det
- jag är bra på att lyssna
- jag har konstig musik smak, lyssnar nästan på allt
- tog hål i öronen när jag var ett år
- jag har bytt skola tre gånger på ett år
- jag har 5 lossas syskon
- jag har spelat fotboll och basket när jag var liten
- jag har haft massa husdjur ( och då menar jag massa )
- jag umgås med folk som är sjukt olika
- när jag var liten kallade jag mig själv för itta ( kunde inte uttala angelica )
- min förebild är min kusin malin
- jag har / har haft en kaninuppfödning
- jag har två landställen, ett i norrtälje och ett på åland

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0