förlåt !

förlåt för att det har blivit så lite uppdatering, men vissa dagar blir det mer, andra mindre och ibland inget alls. men va beredda på att det kommer inte bli så mycket mer bloggning den här veckan. för på fredag ska jag till landet och kommer hem på söndag ! inte kul, men det behövs för mig eftersom jag måste plugga och det är bra att göra där. men tror däremot att det inte finns internet så ingen bloggning !
har inte hänt ngt spec dom här dagarna, skola, kompisar, käka, ut. så ser mitt liv ut typ varje dag. haha lite enformigt men man överlever ;) har varit på sjukt bra humör idag, vet inte varför, men så är det ibland :D
idag hade vi ingen idrott så slutade halv två. jag och malin drog hem till henne och chillade sen tillbaka till skolan för att möta några och så rullade vi hem till ankan . gjorde makaroner och kladdkaka till efterrätt (a) HAHA tjockisar ! sen gick vi till hässelby hallen för att kolla på nåra kompisar träning och nu sitter jag här  hemma.
malin frågade nyss om jag ville med till gården men orkar inte, ska ta en lååång dusch sen kolla på tv.

JUSTE ! malin tog piercing i naveln igår, och kolla va snyggt det blev !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0