fredag&lördag !

hann inte skriva igår när jag kom hem så gör det nu ist !
efter skolan drog jag och malin ner till åkermyntan med alex, pontus och jonas. där matte vi linda och pelin. satt där en stund sen drog vi tjejer hem till malin. satt där ett tag och chillade och flummade lite. jag va skiiit trött eftersom jag bara sov en timme igår natt (a) gick hem efter en stund och käkade middag, min faster och min kusin va här, mys. runt halv sju gick jag hem till linda och där va malin p. vi gjorde iording oss och gick hem till malin. fixade lite saker och drog sen till gården där vi va resten av kvällen. när jag kom hem gjorde jag klar min so och skickade in det 23.59, exakt ! haha fatta vilken tur, två minuter senare och det hade inte gått :p
idag gick jag upp, käkade frulle sen gick och mötte malin, bebban och pelin. va ute en stund sen rullade vi hem till malin och körde lite wii och så. sen gick jag över till linda en stund och nu är jag hemma.
ikv vet jag inte än vad som händer, men ska iaf träffa david i think och sen ska jag sova hos malin (: linda ska nog också sova där.
nu ska jag duscha och göra iordning mig !

haha vi har aldrig sagt att vi är normala ? :p
malin linda pelin jag - ibland får man bjuda på sig själv

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0