haha malin är retard

 när jag, linda och malin va på väg hem från våran promenad så går vi och snackar lite om golf ( kommer inte ihåg hur vi börjar snacka om det, men iaf ) och så börjar vi prata om Tiger Woods(?)
Malin : Ja men han är ju typ känd som skådespelare.
Jag & Linda : Nej han spelar golf.
Malin : Jaha,  jag trodde han va skådespelare också.
Linda : Nej han är jättekänd som golfspelare och är gift med Elin, hon är svensk.
Malin : Jaha, är det Elin Lanto ?

Haha det kanske inte va så kul när man läste det, men det va skit kul när hon sa det :p

malin, jag och linda idag
( jag ser skiiit big ut men jag hade ganska mycket kläder eftersom jag trodde att det skulle vara kallt ute)




Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0