helgen

dålig uppdatering, sorry. men har inte haft tid och skriva. men här är lite kort om helgen.
fredag :  efter att jag hade käkat så drog jag ut och träffade pelin, bebban och malin. vi hoppade på bussen där vi träffade jonte. drog till backlura och träffade lite mer folk. sen satte vi oss på 119 och åkte till statiol 24. när vi stod där utanför så ser jag helt plötsligt hur oscar, danne, jocke och några andra som jag umgicks med förut kommer. så jag gick och snackade lite med dom. sen tog vi bussen tillbaka mot backlura, men det va så sjukt kallt ute så jag drog hem.
lördag : på morgonen åkte jag, belin och jennie till gård och solade solarium, skönt. sen åkte jag hem och gjorde iordning mig, käkade middag och så ringde linda mig. jag gick över till henne och där va också pelin. sen kom bebban och vi hoppade på bussen där malin satt. vi åkte till backlura och träffade några sen drog vi hem till malin med ozan och jonte. efter en stund gick jag och mötte oscar. skönt att få snacka lite med han, känns som om det va så sjukt länge sen jag pratade med han. efter en stund gick jag och mötte linda så gick vi hem.
idag : gick morgonpromenad med linda och malin i en och en halvtimme :o vi gick ner vid ridersvik och gick över isen till lövsta. trodde att den skulle spricka hela tiden, skiit läskigt ! men vi överlevde iaf :D sen gick jag hem och gjrode iordning mig och så åkte jag och linda till vällingby. på bussen mötte vi jonte, hampus, jocke och björn. så vi va med dom ett tag sen drog dom och malin kom. linda köpte lite smink sen åkte vi hem.
nu sitter jag här och har precis ätit middag. vet inte vad som händer ikv, ska kanske träffa david elr bara ta det lugnt. skola imorn, känns som om det inte äns har varit lov -.- aja, får se fram till nästa lov som är om 5 veckor (a)
haha blev ett ganska långt inlägg så pallar inte skriva mer (:


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0