inget IG barn här inte

haha jag fick G på mitt spanska prov, vet ni hur glad jag är elr ? :o har inte fått ett enda IG på ngt prov eller sånt den här terminen, så jävla stolt ! Och jag som pluggade som fan till min redovisning i engelskan och så fick jag inte äns redovisa för alla hann inte-.- menmen gör det på tisdag ist, då hinner jag träna lite mer också ;)
efter skolan drog jag, malin och linda hem till malin. sen gick jag och linda till åkermyntan och helt plötsligt ringer malin och säger att det har hänt lite saker så då går vi och möter henne. men kan inte berätta mer om vad som hände, men dom som behöver veta vet.
inatt ska jag och belin försöka vara vakna heeela natten och plugga , HAHA lycka till :p men vi får försöka hålla varandra vakna. jag kommer dö i skolan imron :/
nu ska jag ut och ta en promis med linda, skriver later !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0