kort skoldag

sorry att jag inte skrev igår. men efter skolan drog jag hem och pluggade och käkade middag sen åkte jag och mötte david. vi drog hem till mig och kollade på film och låg och snackade, skit mys. tror att han drog hem runt kvart över 11 och då somnade jag typ direkt (a)
hade bara en lektion i skolan idag, så slutade halv 10. kändes onödigt att gå till skolan över huvde taget. sen åkte jag, linda och ankan till vby och fixade lite saker. efter det åkra dom tillbaka till skolan och nu sitter jag här hemma. kollar på madagaskar två, så jääävla söt film (:
sen ska jag plugga, måste göra klart min fittengelska -.- ikv ska jag nog ut och träffa några, ska iaf gå promenad med linda . nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
kyss

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0