lördag

vaknade väl runt 11, åkte upp till vällingby med pappa och helen. gick där en stund med dom sen mötte jag linda, bebb och malin. vi satt på donken ett tag sen åkte jag hem. när jag kom hem sov jag lite sen skulle vi på middag hos farmor för hon fyllde år. sen runt åtta räddade jennie, klara och ankan min kväll. jag mötte jennie och ankan typ vid gulan sen drog vi hem till ogge där han, jonte, klara och henke va. där va vi hela kvällen, jättemys. när vi  skulle till bussen kom några trollboda killar också. vi tog bussen och jag visste först inte direkt vart jag skulle, men vid typ ett kom vi äntligen hem, haha (:
imrose gick jag, malin och linda morgon promis. snart ska jag börja göra iording mig sen ska vi till hby hallen och kolla när några killkompisar har innebandy match.

klara <3 angelica

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0