morgoninlägg ! :o

haha första gången ni ser ett morgoninlägg från mig ! jag brukar gå upp typ 20 min innan jag ska till skolan så jag hinner aldrig skriva annars. men eftersom jag har varit vaken typ hela natten så kommer det ett nu (;
det började med att klara skulle sova igår. så då va det bara belin och jag kvar. sen va hon tvungen att gå från datan och då blev det tråkigt för mig så jag stängde också av datan. så låg hon och jag och smsade lite. sen så somnade jag :$ men jag sov faktiskt bara en timme så det tycker jag är lugnt.
iaf, sovit en timme, prov och fittbild idag, wish me luck ? hur fan ska jag palla ? blir att knarka kaffe och sova när jag kmr från skolan (a)
egentligen börjar jag 5 över nio, men eftersom jag är så snäll mot linda älskling så ska jag gå med henne klockan åtta -.-' men det är bra att jag kommer till skolan tidigt, då kan jag plugga HK.
Juste, hela mitt SO arbete raderades igår, byebye lixom. hur klantig får man vara och radera det ? :/ så lämnar in på måndag ist!
måste sminka mig nu, have a good day :)

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0