My family

sitter uppe och är snart klart med min SO ! Men får inte glömma och plugga till HK provet -.-
kom på att det vad någon som komenterade i en blogg som jag hade för ett tag sen och frågade om jag kunde berätta om min familj. och eftersom jag har ganska mycket tid på mig så kan jag göra det nu !
Som dom flesta säkert vet så är mina föräldrar skilda.
Min mamma ( Veronica ) bor i Salem som ligger nästan vid södertälje med sin man Göran. Han har tre döttrar från ett tidigare förhållade. Dom heter Josefine( 16 år ), Emelie ( 12 år ) och Mikaela ( 10 år ). Jag vet inte exakt hur länge mamma och göran har varit tsm, men tor att det är 4 eller 5 år. dom är även gifta. Hemma hos mamma finns även lite djur. Emelie har en kanin och så har vi två hundar.
Min pappa ( Michael ) bor här i Hässelby i ett hus som jga har bott i sen ettan. Han är tsm med en tjej som heter Helen. Dom har varit tsm ca 2½ år. Helen har två barn, också från ett tidigare förhållande, Daniel ( 14 år ) och Therese ( 13 år ). Helen bor i haninge, som dom flesta säkert redan har förstått. Hemma hos pappa har vi också djur, tre kaniner.
Sen har jag självklart världens bästa bror som jag inte får glömma. haha han är typ med på alla bildena, men det är han värd. love u<3

Nu vet jag inte om det finns så mycket mer och berätta, isf får ni fråga !

Har inte bild på hela familjen, men lägger ut dom jag hittade !

   

1. Jag och Mikaela
2. Marcus
3. Danne, Helen, Tess, pappa, Marcus och jag ! ( länge sen )
4. Jag och Marcus


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0