onsdag&torsdag

pallade inte skriva igår. började 20 i ett, hade so sen prov sen slutade jag. jag och malin drog hem till henne sen till hby hallen. efter ett tag kom linda, bebb och pel. runt halv 5 började det droppa in lite killar som hade träning sen runt halv 6 kom några killar som hade träning som vi hade varit  med i helgen (; runt halv åtta åkte jag, linda, malin och jonte till gården. träffade lite folk sen åkte linda och jag hem.
lång dag i skolan idag. efter skolan gick jag och malin till åkermyntan och mötte lite mer tjejer. köpte godis sen gick vi till hby hallen, som vanligt. etfer en stund drog jag och linda till henne och nu är jag hemma !
ikv blir det bara att umgås med familjen, mys !
nu ska jag kolla på film, skriver när jag har tid (;


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0