skoltrött !

vet att jag är sämst på att blogga just nu
, men har varken tid eller lust. vanligt dag i skolan idag, känns som om det går sjukt fort. efter skolan drog jag och linda till åkermyntan och köpa godis. sen gick jag hem en stund och kollade på andra avenyn. efter ett tag frågar linda om jag ska me till hby hallen så då går vi dit där pelin, bebb, malin och jonte är. så vi är där en stund sen drar jag och linda hem till linda igen . jag behövde verkligen prata ut med ngn, tack för att du lyssna baby. sen gick jag hem och käkade middag och nu gör jag inget spec. börjar 20 i ett imorn, men är sjukt trött så kommer nog gå och lägga mig ganska tidigt iaf.
imorn ska vi nog till hässelby hallen och kolla på några av våra kompisars träning, får se hur det blir (:


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0