svårtmedrubriker

haha svårt att komma på rubrik (a) har gjort hela min engelska uppgift, så jävla bäst asså ! så nu är det bara redovisningen kvar. och jag och engelska, det går ju inte ihop. vet ju fan inte hur man uttalar orden :o men men får väl göra mitt bästa och hoppas på ett G ;)
va hemma hos kusinerna förut, mys :) och jag har börjat dricka kaffe :o lite onödig information kanske, haha :p och vi snackade och planerade en utlandsresa lite. dom flesta ville åka till thailand men vi får se hur det blir.
imron börjar jag 20 över åtta och linda börjar en halvtimme senare så det blir att gå själv -.-'
nu ska jag fortsätta och träna på engelskan !
/ angelica
malin och jennie i skolan idag (: haha het min av malin ;)

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0