Tisdag

drog till skolan idag och va där hela dagen , fett duktig (a) dagen rullade på som vanligt och efter skolan drog jag, linda, pel och bebb till åkermyntan. köpte lite läsk och godis sen tog vi bussen hem till linda och lagade pasta och gjorde kladdishkaka. efter att tag kom bruur dit också. vi käkade sen gick alla hem till mig. vi satt här ett tag sen gick vi hem till linda igen. pel och bebb drog hem och jag och marcus gick hem och käkade. sen tillbaka till linda för att fixa massa musik, 5 skivor, haha :D
så nu sitter jag och bror här och ska kolla på andra avenyn !
imron slutar jag sent, sen blir det vällingby sen skolan igen för att ha tjejkväll men alla tjejerna i skolan ! kommer komma hem runt 10 så kommer kanske inte hinna skriva imron. men i sånna fall får ni ha det bäst !

älsklingsbror ! <3

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0