tog av peelins.blogg.se

Brukar du komma i tid: aa oftast
Vad hade du i din mun senast: tuggummi
När mår du bra: haha när livet går bra antar jag
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött
Kan du laga mat:haha ofc (;
Vad pluggar du: åttan
Vad tycker du om fötter: USCH!
Är du smart: om jag anstränger mig så ja
Är du aktiv i skolan: haha inga kommentarer
Vad saknar du: kärlek
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg :s
Var det pinsamt att svara på det: haha nej
Hade du en bra kväll igår: kunde ha varit bättre
Din favoritdryck på morgonen: har ingen
Är du nöjd med ditt liv:yes
Vad vill du jobba som: vet inte :p
Har du tråkigt just nu: typ
Vad gör livet värt att leva: familj och vänner 
Vad i livet ångrar du: för mycket
Är du musikalisk: sometimes
Vad lyssnar du på för musik: massa olika
Kategoriserar du dig själv i någon stil: har min egen stil
Är du bortskämd:inte direkt
Är du trött: mm
Vad gör du imorgon: inget bestämt än

Din första

Första piercingen: näsan
Första bästa vän: haha pelin på dagis :p
Första priset: ääh vet inte
Första sporten du började på: fotboll
Första semestern: när jag avr några månader men kommer inte ihåg vart
Första konserten: ?
Första kärleken: haha

Favoriter:

Filmer: gillar dom mesta

Tvprogram: ja vet inte
Kroppsdel: beror på vem
Sport: håller inte direkt på med någon sport
Plagg: jeans

Just nu:

Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: svara på ett sms
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: inget
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: leggins och tjocktröja

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: gillar båda men helst mage
Busig eller lydig: busig !!
Långt hår eller kort hår: spelar ingen roll
Brunett eller blondin: spelar ingen roll alls
Charmig eller flirtig: båda

Har du någonsin:

Rymt hemifrån: yes
Röntgats: ja
Krossat någons hjärta: mm för många gånger
Gråtit när någon dött: känner ingen som dött men jag har gråtit nät nån dött på film

Tror du på:

Gud: nejnej
Mirakel: typ
Aliens: Nej
Magi: nej
Himlen: what  ? :s
Tomten: klart som fan !

Sex på första träffen: nej
Kyssas på första träffen: ja
Änglar: yes har ju mina änglar


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0