baby girl

natta älskling, jag saknar dig som in i helvete ! allt va så lätt när jag hade dig vid min sida. du förstod alltid och fanns där. du är inte som alla andra, du är mycket bättre. tiden med dig va så jävla underbar ! du och jag i skolan tsm, det slog allt ! alla våra dagar, som nu har blivit minnen. men det är minnen som aldrig dör, inte för mig iaf.. jag älskar dig gumman, du va min bästavän. jag vill bara ha tillbaka tiden med dig. jag vet inte hur jag ska göra, jag vill så gärna flytta tillbaka till salem så det blir vi två igen, men jag vet inte hur jag ska göra .. men baby, du ska veta att jag alltid finns här, som din bästavän.
jag älskar dig, natalite flores !


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0