bästa helgen på länge !

i lördags va jag med några hemms hos linda. vi va där ett tag sen drog vi till vällingby, chillade där ett tag sen kom mamma och hämtade mig. så åkte vi och handlade lite sen så kom natta älskling till mig ! :D visst inte ens att hon skulle komma så blev sjukt glad !
runt 5 gick jag, natta, marcus och josefine och mötte christoffer. så va vi ute ett tag och tog massa cp bilder , sjukt kul ! på kvällen kollade vi på film och så. haha och jag och chrstoffer somnade inte förren 5 så jag är sjukt trött idag :o
älsklingen drog hem runt halv ett sen fick jag och marcus skjuts tillbaka till hässelby. när jag kom hem gick jag direkt till linda och gjorde iordning mig och sen gick vi och mötte chrille. va med han ett tag och sen drog jag hem och käkade och nu sitter jag här.
väntar på att linda ska käka klart så ska vi troligen till knallen och möta några :) måste plugga sen också, har fitt no prov imorn och måste klara det .. :/
nu ska jag ladda upp lite bilder, skriver senare :)

jag igår, nyfärgat hår (a)

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0