diss/hiss



¤ Dryga personer jag hatar folk som är dryga. Så j*vla tråkigt oxh otrevligt. Va glad och lé istället, livet blir mycket roligare då ;)
¤ Playahead tycker att det är, hmm.. lite fjortis kanske ? Känns som om den tiden är förbi. Man köper vip för att kunna ha låtar och skriver om sina älsklingar och lala. Sen är det mycket äckliga blattar som försöker ragga på pea också( nej jag är inte rasist) men iaf, USCH! För mig gäller facebook ;)
¤ Folk som trycker ner och mobbar folk. Så jävla onödigt ! Är det kul att se folk må dåligt pga av att man själv är dum mot den personen ? Det skulle jag aldrig stå ut med, bara idioter som håller på med sånt!



¤ Sommaren! Yes, det känns som om sommaren börjar kma på riktigt nu. Så härligt väder ute, grönt på träden och den varma solen ofc !
¤ Musik Alla älskar väl musik? Jag lyssnar på musik nästan hela tiden förutom när jag sover. I skolan, när man sitter och chillar med kompisar, fest, pluggar, innan man ska sova. alltså i princip hela tiden!
¤ Brun kropp Vad är inte finare än ett par snygga shorts till ett par bruna ben i sommar ? Det är så himla fin att vara brun ! Jag har själv svårt att bli brun men solen, brun utan sol och solarium så vips, då blir man brun ;)

Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Visst är den bra ? :)

Vad gör du då ?

Kram!

2009-05-14 @ 17:16:09
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Okejokej :) Jag gör inte så mkt , fixar mej..har snart träning :)<3

2009-05-14 @ 17:47:36
URL: http://pinklife.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0