första skoldagen på två veckor

yes, så var man hemma efter en sjukt seg skoldag !
i helgen har jag varit med en massa folk och lärt känna ganska mycket nya personer. pallar inte berätta om varje dag, då skulle det här inlägget bli flera mil lång :p men det har varit en grymt skön och rolig helg ;)
idag efter skolan drog jag och malin till grillen , hon skulle hämta en lapp där från paoren och vi rånde peppe på lite glass, hihi busigt (a)
nu sitter jag här hemma, haha ovanligt, känns som om jag aldrig är hemma längre .. lite tråkigt men orkar ibland inte vara hemma :/
ska väl bara chilla ikv sen när linda kmr hem ska jag försöka få ut henne !
nu ska jag nog ta ett bad och bara ta det lugnt !


Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0