fredag&lördag

sorry för att jag itne skrev mer igår men jag va inte hemma !
jag mötte mich, matilda och anna vid grillen så käkade vi lunch där eftersom jag och mich började 20 i ett och anna och matilda hade håltimme. sen gick vi och mötte malin, pel och linda. satt och chillade ute i skolen sen va det lektion. sen så hände massa saker så jag och mich fick gå till rektorn och snacka eftersom en idrottslärare har "snackat skit" om mig på lektionerna elr vad man ska säga. pallar inte ta upp vad han har sagt om mig, det kommer bara gå massa rykten. men rektorn ska snacka med idrottsläraren på måndag och med min mentor eftersom min mentor fick värsta utbrottet på mich !
efter skolan gick jag och mich hem till hennes mamma och satt där och tog det lugnt tills linda, michela och matilda kom. sen drog vi till vällingby och satt på donken med några.
åkte senare hem och käkade sen va det en vanlig lugn hässelbykväll som det oftast brukar vara. men ändå en ganska lugn kväll. sen sov jag hos linda.
idag kom emma till oss imrose. vi gjorde iordning oss sen åkte vi till 24 och mötte jonte&lucas. va i hässelby gård ett tag sen till knallen och träffade massa. satt där och tog det lugnt sen tog några bussen hem till linda och chillade hos henne.
nu är jag hemma och ska snart äta middag. efter det ska jag till linda sen ska vi ut och träffa massa. ikv ska vi antingen vara i backlura eller hemma hos en killkompis, får se !
haha vilket långt inlägg det blev, sorry (a)

jag förra sommaren, I <3 SUMMER !

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0