hemma och test

nu är jag hemma. mötte mich förut sen drog jag hem, duschade, käkade, städade mitt rum och efter det gick jag ut och träffade några. sen drog typ alla så det va bara jag, linda och lindbladh kvar. vi satt och snackade ett tag sen gick vi hem så nu sitter jag här. ska fixa min design lite sen ska jag sova. har tråkigt så gör ett test.

Vem pussade du senast? Pelin
Vem kramade du senast? Ralle
Vad är din högsta önskan just nu? haha
Vad heter det hårspray du använder? använder typ aldrig det
Vem gillar du? christoffer
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? svart
Har du string på dig just nu? nej
Känner du någon som heter Niklas? ja
Har du bärbar data? snart
Är du blyg? ibland, beror på vilka man är med
Vad tänker du på just nu? inget spec

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage, ben eller armar? Mage&armar (a) 
Bruna, blå eller gröna ögon? spelar ingen roll
Långt eller kort hår? spelar ingen roll
Charmig eller rolig? Charmig
Röker eller snusar? röker
Vad kollar du först in på det motsatta könet? Utseendet
Hur stor betydelse har kläderna? ganska stor
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? ja:$
Gillar någon annan dig just nu? yes :)

HAR DU
Blivit kysst? Ja
Stått på scen? nej
Varit med om en bilolycka? Nej
Klättrat på berg? Ja

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? Varmt
Blått eller rött? blått
Regn eller snö? Snö
Rosor eller tusensköna? Rosor
Vår eller höst? Vår
Matte eller engelska? inget av dom, hatar båda

ÖVRIGT
Svär du för mycket? haha för mycket..
Vilken låt lyssnar du på just nu? ingen
Hur är vädret just nu? mörkt
Vart skulle du vilja åka? USA
Vill du ha barn? inte just nu
Isf vad skulle dom heta? William och jessica

SENASTE SOM DU
Träffade? lindblah, linda, ralle, pelin, robin, blyckert, froddy, adam och ljung
Pratade i telefon med? mamma
Sov tillsammans med? ähh, kommer inte ihåg

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0