inget speciellt

hade gäster här förut, fick lite presenter som tex ett par skor, presentkort,bärbar dator, navelpiercing, lite smink osv. orkar inte lägga ut bildlern, gör det en annan dag ! och på lördag ska jag få presenter av mamma sen ska jag få av resten av släkten nästa vecka.
när gästerna hade dragit tog jagbussen till backlura och träffade några. häde inget spec där så jag drog hem efter typ en timme. så nu ligger jag här i sängen med min nya dator och ska när som helst börja plugga -.-' har ett omprov och ett läxförhör imron :s
och imorn
kommer det blir ganska stressigt eftersom efter skolan ska jag, linda, pel och bebb på dirr till åkermyntan och köpa läsk till middagen, sen till linda och duscha, sen till mig och fxa all mat  och göra iordning oss (!).. och vi har 2 timmar på oss ! hur ska vi hinnna ?!

Kommentarer

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0