jag älskar lördagar !

igår kväll va det massa mys nere vid vattnet i riddersvik ! solnedgång och allt, jättechill. efter ett tag kom snuten och kollade så att allt va lugnt och så, och det är klart att det var :) så vi pratade lite med dom och så, sen drog dom vidare.
runt halv elva började jag och linda dra oss hemmåt eftersom linda ska jobba idag. så när vi kom hem till linda så käkade vi lite sen så kollade vi på film och somnade.
nu sitter jag hemma och ska snart börja göra iordning mig för att emma kommer hit snart. ska vara med henne idag men vet inte vad vi ska göra. det är uppträdanden nere vid kanan så vi kanske drar dit !

bilder från igår !

pel


linda, bebb, jennie och belin

jocke sötnos

kolla vilket mysigt väder ! (lite av pel)

linda & jag

pel,belin,jennie & matilda

jocke & lite av min arm, haha cp hand


Kommentarer
Postat av: Berii_

Häärliga bilder :)

2009-05-31 @ 22:51:32
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: emelie

vem jocke är det? :)

2009-06-01 @ 22:03:29
URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

Langa en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0